Cultură şi sport

ÎN MOLDOVA A FOST ANUNŢAT CONCURS DE SUVENIRE ŞI PRODUSE PENTRU PARTICIPAREA REPUBLICII LA WORLD EXPO 2020

26 decembrie, 2019

În cadrul pregătirilor pentru prezentarea Republicii Moldova în cadrul Expoziției Mondiale „Expo 2020 Dubai”, a fost anunțat concurs pentru selectarea produselor care vor fi comercializate pe parcursul acestui eveniment în cadrul pavilionului republicii.

Potrivit agenției INFOTAG cu referire la surse din cadrul Moldexpo, la concurs sunt invitaţi să participe micii artizani, meșteri populari, companiile mici. Articole propuse de ei trebuie să fie calitative, originale, autentice, să reprezinte cultura, tradițiile și specificul național, realizate din materiale naturale. Astfel, pot fi propuse produse din ceramică (magneți, clopoței, farfurioare, ulcioare, căni, figurine), lemn (farfurii, figurine, măști, ploşti, elemente de decor), textile croșetate, brodate (șervețele, prosoape, ie, brâuri, traiste, brățări), metal (monede, figurine, elemente de decor), produse pentru îngrijirea corpului (săpun, produse de aromaterapie), fotografii și imagini, produse alimentare neperisabile (miere, fructe uscate, nuci etc.). Este apreciată utilizarea brandului de țară „Pomul vieții”.

Cererile de participare la concurs pot fi depuse până la 15 ianuarie 2020. Expoziția se va desfășura în Dubai (Emiratele Arabe Unite) în perioada 20 octombrie 2020 – 10 aprilie 2021. Pentru început va fi achiziționată o anumită cantitate, care, ulterior, la necesitate, ar putea fi suplinită.

Organizatorii promit că învingătorii concursului vor avea posibilitatea să-şi vândă produsele şi să se promoveze la nivel internațional, dar şi să participe la prezentarea Republicii Moldova la acest for mondial, având posibilitatea de a stabili colaborări internaționale cu noi parteneri.

Commentarii [ 1 ] adaugă comentariu

  1. 2019.12.26 16:58 Andrei
    Macar trei-patru persoane trebue sa primeste chistig!

adaugă comentariu

  • nume
  • email
  • mesaj
Multumim!
Comentariul dvs. va fi publicat după aprobarea administratorului.