Cultură şi sport

MOLDOVA PARTICIPĂ LA UNA DINTRE CELE MAI MEDIATIZATE EXPOZIŢII DIN CHINA

16 septembrie, 2020
<mt_str50>

În data de 15 septembrie 2020, în capitala chineză Beijing, a avut loc evenimentul de lansare a Pavilionului Republicii Moldova în cadrul Expoziției permanente de mărfuri de import ”O Sută de Țări – O Sută de Branduri” („Hundreds Countries-Hundreds Brands”) din oraşul Haian, provincia Jiangsu. Potrivit agenţiei de presă INFOTAG, la eveniment au participat Ambasadorul Republicii Moldova la Beijing, Dumitru Braghiș, Vice-secretarul Comitetului municipal de Partid al orașului Haian, Wu Wei, Viceprimarul orașului Haian, Zhang Yuanchun, ex-Vice-ministrul Departamentului pentru Relații Externe al Comitetului Central al Partidului Comunist Chinez, Zhou Li, Ambasadorul Afganistanului la Beijing, oficiali chinezi de la Ministerul Comerțului, Camera de Comerț și Industrie, Federația Întreprinderilor din China, diplomați din Ambasadele a peste 10 țări acreditate în China, oameni de afaceri, jurnalişti, în total cca 200 persoane.

Interlocutorul agenției a spus că Pavilionul Republicii Moldova la Jiangsu a fost deschis cu sprijinul Ambasadei Republicii Moldova în China, are o suprafață de 150 m2 și va activa ca un show-room permanent de expunere și comercializare a produselor ”Made in Moldova”..

Provincia Jiangsu, unde este amplasat pavilionul, se clasează pe locul doi la capitolul PIB pe cap de locuitor și este una din cele mai prospere regiuni din China, cu o populație de peste 78 milioane locuitori.

Totodată, la eveniment, Ambasadorul Dumitru Braghiș a lansat oficial cea de-a 8 ediție a proiectului televizat ”Golden Microphone Contest 2020”, al postului de televiziune Jiangsu, cu acoperire media de 1/3 din teritoriul Chinei. La acest proiect participă compania moldovenească ”Chateau Loghiny”. Este pentru prima dată, când un proiect media cu audiență de top din China are în calitate de sponsor un brand vinicol şi anume o companie din Republica Moldova.

Potrivit agenţiei de presă INFOTAG, pe parcursul a 4 luni de difuzare, din septembrie până în decembrie a anului curent, emisiunea va prezenta spoturi publicitare ale vinurilor companiei respective și materiale video de promovare a imaginii Republicii Moldova. La finele concursului, unul din câștigători va obține titlul de Ambasador al acestui brand vinicol.

Commentarii [ 2 ] adaugă comentariu

  1. 2020.09.17 12:11 Zoreana
    Asta deja exista sau numai vorba este ca o sa fie?
  2. 2020.09.17 12:16 Fima
    Posibilitatea in Moldova este mare, numai daca nu sa facem acelasi griseli care a fost facuta in piata ruseasca.

adaugă comentariu

  • nume
  • email
  • mesaj
Multumim!
Comentariul dvs. va fi publicat după aprobarea administratorului.