Economie

​ÎN 2016, CAMERA DE COMERŢ ŞI INDUSTRIE ŞI-A CONCENTRAT EFORTURILE PE PROMOVAREA PRODUSELOR MOLDOVENEŞTI

16 ianuarie, 2017

Activităţile organizate în anul 2016 de către Camera de Comerţ şi Industrie (CCI) a Moldovei în ţară şi peste hotare au fost orientate spre promovarea produselor moldoveneşti şi au avut un impact pozitiv asupra mediului de afaceri, consideră directorul CC, Sergiu Harea.

Surse din cadrul CCI au relatat pentru INFOTAG că la adunarea anuală a organizaţiei, care a avut loc în ajun la Hînceşti, el a spus că una din evenimentele principale organizate de Cameră în anul trecut este expoziția „Fabricat în Moldova”, desfăşurată în premieră la Iași (România) în luna noiembrie.

„Expoziţia a adunat peste 70 de întreprinderi autohtone, dintre care opt din raionul Hînceşti. Tot în premieră “Fabricat în Moldova" a fost lansată și pe Platforma Națională a Expozițiilor Virtuale, ceea ce le va permite antreprenorilor moldoveni să se facă cunoscuți pe piața internațională”, a spus directorul.

Potrivit directorului filialei Hînceşti a CCI, Tatiana Cojocaru, „datorită bunei colaborări dintre filiala Hîncești și mediul de afaceri din teritoriu, 10 întreprinderi din raion vor participa cu standuri la expoziţia națională „Fabricat în Moldova”.

De asemenea, în cadrul şedinţei au fost discutate planurile pentru anul 2017.

adaugă comentariu

adaugă comentariu

  • nume
  • email
  • mesaj
Multumim!
Comentariul dvs. va fi publicat după aprobarea administratorului.