Economie

COMPANIA „UP MOLDOVA” ESTE DISPUSĂ SĂ ÎNCEAPĂ REALIZAREA PROIECTULUI DE IMPLEMENTARE A TICHETELOR DE MASĂ

06 martie, 2018

Compania „Up Moldova” este dispusă să înceapă realizarea proiectului de implementare a tichetelor de masă. Potrivit agenţiei INFOTAG, despre aceasta a anunţat directorul companiei, Dumitru Cozmolici, vineri, la lansarea companiei.

„Folosind conceptul savoir fair şi experienţa internaţională a grupului Up, suntem dispuşi să activăm şi în Moldova. În prezent, am încheiat deja contracte cu peste 600 de parteneri din toată țara, suntem reprezentaţi în fiecare colț al ţării. Printre acestea se numără cele mai mari reţele de retail, restaurante, supermarketuri, cantine. Datorită cooperării constructive cu autoritățile și deschiderii acestora, într-un timp scurt am reușit să atragem Moldova în această investiție. Sarcina noastră este de a livra tichete de masă în fiecare oficiu, pentru ca angajatorii să poată folosi acest instrument pentru a motiva angajații”, a spus Cozmolici.

Potrivit lui, compania „Up Moldova” a adus și a instalat deja echipamentul necesar pentru realizarea tichetelor de masă. Dar acesta este doar primul pas, căci în curând vor fi confecţionate și carduri speciale de plastic. El și-a exprimat încrederea că, până la sfârșitul anului, compania va încheia contracte cu peste 1.000 de întreprinderi.

Directorul regional al grupului companiei franceze „Up”, Julien Anglade, a menționat că decizia de a intra pe piața Moldovei a fost luată foarte repede, deoarece autoritățile au dat dovadă de operativitate în adoptarea legii și implementarea cadrului juridic internațional în acest domeniu.

„Salutăm astfel de decizii și vă asigurăm că „Up Moldova” va sprijini producătorii prin bunurile și serviciile sale, care contribuie la reducerea costurilor profesionale și la dezvoltarea comerțului local”, a spus directorul.

Ambasadorul Franței în Moldova, Pascal Le Deunff, a comparat serviciile „Up Moldova” cu serviciile operatorului de telefonie mobilă „Orange”, care a adus în Moldova în urmă cu 20 de ani noi tehnologii moderne de comunicare.

„La fel şi serviciile grupului „Up” vor deveni baza pentru dezvoltarea afacerilor, oferind noi oportunități pentru angajatori și angajați. Relațiile dintre Republica Moldova și Franța se dezvoltă și se consolidează datorită proiectelor comune în domeniul afacerilor, datorită faptului că companiile noastre aduc în Moldova o nouă cultură a businessului, responsabilități sociale și noi tehnologii. Mă bucur că, alături de „Orange”, „Mobiasbanca”, „Lafarge” și alte companii, acum în această linie se află şi „Up” ”, a spus diplomatul.

Președintele Asociației Oamenilor de Afaceri din Moldova, Alexandru Baltag, a menționat că „Up Moldova” este membră a Asociației.

„Asociația a demonstrat că este o platformă modernă pentru dezvoltarea cooperării între autorităţi și oamenii de afaceri. Sunt convins că „Up Moldova” va utiliza această platformă eficientă pentru a-și implementa proiectele investiționale care contribuie la dezvoltarea afacerilor în țară”, a subliniat Baltag.

INFOTAG precizează: Grupul de companii „Up” este numărul trei mondial pe piața tichetelor de servicii, are 24,5 milioane de beneficiari în întreaga lume şi este prezent în circa 20 de ţări.
Legislaţia RM prevede că sumele aferente tichetelor de masă din Republica Moldova sunt deductibile în scopuri fiscale pentru angajatori, constituie un venit neimpozabil pentru salariați, precum și sunt scutite de contribuții obligatorii pentru asigurări sociale și prime de asigurare medicală.

adaugă comentariu

adaugă comentariu

  • nume
  • email
  • mesaj
Multumim!
Comentariul dvs. va fi publicat după aprobarea administratorului.