Finanţe

SOCIALIŞTII AU CHELTUIT PESTE 2 MIL. LEI PENTRU CAMPANIA DE PROMOVARE A REFERENDUMULUI DE REVOCARE A PRIMARULUI CHIŞINĂULUI

21 noiembrie, 2017

Partidul Socialiştilor au cheltuit peste 2 mil. lei pentru campania de promovare a referendumului de revocare a primarului Chişinăului. Potrivit agenţiei INFOTAG, despre aceasta arată datele publicate pe pagina Comisiei Electorale Centrale.

Potrivit raportului prezentat, în perioada 17 octombrie – 17 noiembrie, PSRM a cheltuit aproape 2,2 mil. lei. Socialiştii au cheltuit aproape toţi banii pentru publicitate în presă, pe panouri şi pentru materiale de agitaţie – 1,9 mil. lei. Din această sumă, 1,2 mil. lei au fost cheltuiţi pentru publicitate la televiziune, 30,6 mii – pentru pliante, steguleţe, tricouri şi chipiuri pentru susţinători.

Toate mijloacele financiare au fost transferate în fondul pentru campania electorală din donaţiile persoanelor fizice. Potrivit raportului, banii au fost transferaţi de deputaţi, membri ai fracţiunii PSRM în Consiliul Municipal, activişti de partid şi chiar de jurnaliştii posturilor de televiziune care sprijină PSRM.

Partidul Liberal s-a înregistrat mai târziu în calitate de participant la campania electorală. În perioada 27 octombrie – 17 noiembrie, liberalii au cheltuit 402,8 mii lei. banii au fost cheltuiţi în mare parte pentru publicitate în presă – 285 mii lei, precum şi pentru organizarea şi desfăşurarea întâlnirilor cu cetăţenii, pentru standuri și afișe – 117 mii lei.

După cum a informat anterior INFOTAG, pentru desfăşurarea referendumului, din bugetul de stat au fost alocaţi aproape 9 mil. lei.

Commentarii [ 1 ] adaugă comentariu

  1. 2017.11.21 14:29 Grigore
    Asta este treaba lor chiti banii ei sa perdut cu asa rezultate la referendum...

adaugă comentariu

  • nume
  • email
  • mesaj
Multumim!
Comentariul dvs. va fi publicat după aprobarea administratorului.