Social

​CONSUMATORII CARE AU SUFERIT ÎN URMA SUPERTENSIUNII SUNT ÎN DREPT SĂ CEARĂ COMPENSAREA PREJUDICIULUI

27 iulie, 2016

Consumatorii ale căror bunuri au fost prejudiciate din cauza supertensiunii din reţea sunt în drept să ceară operatorului repararea prejudiciului. Conform comunicatului Agenţiei Naționale pentru Reglementare Energetică (ANRE), în cazul deteriorării receptoarelor electrice din cauza supertensiunii sau a golurilor electrice din reţea, consumatorul trebuie să se adreseze operatorului cu o cerere scrisă în decurs de cinci zile lucrătoare din momentul incidentului. După informarea despre situaţie şi prezentarea documentelor privind cheltuielile de reparare a receptoarelor electrice deteriorate, operatorul este obligat să le compenseze. Dacă operatorul refuză să-şi recunoască vina pentru supertensiune sau golurile din reţea şi deteriorarea receptoarelor electrice, sunt invitaţi specialiştii Inspectoratului Energetic de Stat. ANRE exemplifică prin cazul produs săptămâna trecută, când RED Nord a refuzat să compenseze unui număr de 30 de consumatori prejudiciul cauzat de supertensiune, însă specialiştii ANRE au demonstrat vina operatorului şi l-au obligat să achite repararea receptoarelor electrice deteriorate.

adaugă comentariu

adaugă comentariu

  • nume
  • email
  • mesaj
Multumim!
Comentariul dvs. va fi publicat după aprobarea administratorului.