Social

CUM ARATĂ DEZVOLTAREA DURABILĂ ÎNTR-O COMPANIE DE TUTUN: AMBALAJE ECOLOGICE ȘI PROGRAM SPECIAL PENTRU RECICLAREA PRODUSELOR FĂRĂ FUM

22 octombrie, 2020

Peste 150 de tone de dispozitive electronice produse de Philip Morris International au fost reciclate în 2019, iar cantitatea de plastic din ambalajele produselor fără fum, a fost redusă cu circa 90 %. Datele au fost publicate în primul Raport integral al companiei, care prezintă evoluția acțiunilor și angajamentelor de sustenabilitate, întreprinse de Philip Morris International în 2019.

Responsabilitatea față de mediu

Integrarea sustenabilității la fiecare etapă a dezvoltării produselor fără fum, a fost una dintre provocările companiei Philip Morris International. Pentru a reduce impactul negativ asupra mediului, compania s-a focusat pe utilizarea ambalajelor ecologice și reciclarea dispozitivelor electronice.

În anul 2019, la ambalarea produselor s-au folosit mai mult de 90% de materiale din hârtie și carton.

“Plasticul din ambalaje reprezintă un risc major pentru mediu, dacă nu este reciclat într-un mod corespunzător. Ponderea de materiale din plastic, utilizate de companie la ambalarea produselor este de mai puțin de 10%. În prezent, compania testează alternative durabile și prietenoase pentru mediu. Procesul de dezvoltare implică utilizarea materialelor reciclabile din celuloză, care îndeplinesc cerințele de protecție a produsului”, se arată în Raportul integral.

Un alt obiectiv, pe care și l-a asumat Philip Morris, este să reducă deșeurile de plastic și post-consum, în special, deșeurile provenite din mucurile de țigară. “Compania este în proces de dezvoltare și implementare a unui plan complex, pentru a reduce până în 2025, cu 50% deșeurile de plastic din produsele comercializate”.

De asemenea, PMI și-a asumat să fie parte integrată din economia circulară, prin colectarea de la consumatori și reciclarea dispozitivelor electronice, odată cu încheierea ciclului lor de viață. În cadrul proiectului CIRCLE au fost procesate 150 de tone de dispozitive și materiale reciclabile. CIRCLE este un serviciu centralizat, prin care, compania asigura reciclarea la cele mai înalte standarde.

Anul trecut, prin intermediul serviciului CIRCLE, consumatorii au putut returna dispozitivele vechi direct la magazin sau prin poștă. Astfel, au fost colectate

39% dintre produsele fără fum ale Philip Morris plasate pe piață.

Integrarea inovațiilor pentru dezvoltarea unor produse mai bune

Începând cu anul 2016, când Philip Morris și-a asumat misiunea de a construi un viitor fără fum, volumul țigărilor tradiționale a scăzut cu 114 miliarde de unități. Fapt care demonstrează parțial că, fumătorii adulți trec la alternative fără fum. În acest context, Philip Morris continuă să aloce resurse semnificative pentru a crea un viitor fără fum.

Anul trecut, 98% din cheltuielile totale ale companiei au fost direcționate către domeniul de cercetare și dezvoltare, iar 71% din totalul cheltuielilor comerciale au fost dedicate produselor fără fum.

Numărul utilizatorilor de dispozitive fără fum a crescut de la 6,6 milioane în 2018, la 9,7 milioane în 2019, produsul fiind disponibil în 53 de țări din întreaga lume.

“Pentru orice companie, alinierea internă și claritatea scopurilor este importantă. Din momentul în care am anunțat angajamentul nostru de a construi un viitor fără fum, am înregistrat progrese enorme în ceea privește capacitățile organizaționale, integrarea sustenabilității la fiecare etapă a transformării noastre, și a afacerii noastre”, a declarat directorul executiv al Philip Morris International, André Calantzopoulos.

Responsabilitate în activitățile comerciale

Philip Morris este în proces de dezvoltare a unei tehnologii pentru produsele sale fără fum, care va permite prima utilizarea a dispozitivului, doară după verificarea vârstei. Compania planifică să lanseze primul dispozitiv dotat cu această tehnologie, la finalul acestui an, iar până în 2023 să echipeze toate produsele fără fum din portofoliul său cu tehnologia de verificare a vârstei. În acest fel, compania își reafirmă angajamentul de a comercializa produsele sale doar adulților.

Commentarii [ 8 ] adaugă comentariu

  1. 2020.10.22 13:03 Pelagheea
    Pentru dragostea fumatorilor!
  2. 2020.10.22 13:06 Fedot
    De ce nimeni nu scrie aici ca fumatul dauneaza sanatatea cetatanii Republicii Moldova? Asta trebue sa faceti in primul rind daca aveti grija de oameni!
  3. 2020.10.22 17:09 Patriot
    Compania Philip Morris este unicain lume care fie care zi ghindeste despre viitor frumos si verde!
  4. 2020.10.22 17:10 Nina
    Asa articole trebue sa fie interzisa in mas-media, ca ei promoveaza fumatul...
  5. 2020.10.23 18:59 Ana
    De ce aceasta compania nu a cumparat Tutun CTC?
  6. 2020.10.23 19:00 Nonparel
    Chind asa ceva noi sa avem si in Moldova noastra?
  7. 2020.10.26 13:41 Sibiu
    Nu sa fie nimic straniu daca peste 50 de ani cineva sa spune ca tabac este bun pentru sanatatea populatiei...
  8. 2020.10.26 13:42 Nonparel
    Asa companii au buget pentru toti...

adaugă comentariu

  • nume
  • email
  • mesaj
Multumim!
Comentariul dvs. va fi publicat după aprobarea administratorului.