Reportaje

ASOCIAȚIA GEW MOLDOVA A DESEMNAT FINALISTUL ETAPEI NAȚIONALE A CONCURSULUI CREATIVE BUSINESS CUP

29 iulie, 2014
ASOCIAȚIA GEW MOLDOVA A DESEMNAT FINALISTUL ETAPEI NAȚIONALE A CONCURSULUI CREATIVE BUSINESS CUP Compania Edujoc, reprezentată de Victoria Novac și Igor Hâncu, a fost desemnată finalista etapei naționale a concursului Creative Business Cup, un concurs al ideilor creative de afaceri organizat în acest an în premieră în Republica Moldova de Asociația Gew Moldova.

 

Directorul Asociației, Olesea Fortuna, a menționat marți, în cadrul unei conferințe de presă la agenţia „INFOTAG”, că în total, la concursul care s-a desfășurat în perioada iunie-iulie au aplicat 31 de participanți, care au luptat pentru dreptul de a reprezenta Moldova la concursul global al industriilor creative din Danemarca în luna noiembrie a acestui an.

 

„Dintre aceștia au fost selectați 10 participanți care au avut posibilitatea să-și prezinte ideea creativă în fața juriului timp de un minut, fiind selectați ulterior cinci semifinaliști. În cadrul unei noi etape, ei și-au prezentat ideea timp de 10 minute, iar astăzi desemnăm finalistul”, a spus Olesea Fortuna.

 

Alți patru semifinaliști sunt Eugen Frîmu (Soft Expert SRL), Traian Chivriga (Vintage), Elizaveta Mămăligă (Dulce Plai) și Irina Brăiescu (Brayʹs).

 

Potrivit Olesei Fortuna, semifinaliştii au beneficiat de un training de pregătire în limba engleză pentru prezentarea finală, iar în cadrul acestuia au fost implicaţi voluntari ai Corpului Păcii ce susţin dezvoltarea antreprenoriatului în Republica Moldova.

 

Directorul Asociației a menționat că participarea la etapa internațională a concursului va oferi posibilitate Companiei Edujoc să-și dezvolte afacerea la scară globală.

 

„La concurs vor fi prezenți oameni de afaceri care vor putea finanța cele mai bune idei de afaceri pentru a fi implementate la nivel global”, a spus Olesea Fortuna.

 

Câștigătorul concursului, Igor Hâncu, a precizat că a prezentat la concurs o idee care îi ajută pe copii să-și dezvolte potențialul creativ și intelectual.

 

„Noi creăm povești și jucării educative pentru copii. Am amenajat un magazin mobil cu care mergem direct la copii în curte ca să le aducem jocurile de care au nevoie. Părinții au posibilitatea astfel să aleagă cele mai bune jocuri pentru copii, care se potrivesc după vârstă și temperamentul copilului. Astfel noi economisim timpul părinților. Dacă până acum ei aveau nevoie de 4-5 ore pentru a alege un joc educativ pentru copii, acum pot face alegerea în 10-15 minute. Prețurile sunt accesibile pentru toți”, a spus Hâncu.

 

În anul 2013, Fondul de premiere al concursului la etapa internațională a constituit $100 mii, dintre care până la $30 mii au revenit câștigătorului. În acest an, Fondul ar putea fi mai mare, având în vedere că s-a majorat și numărul țărilor participante de la 40 la 60 de țări.

 

Prima ediţie a etapei naționale a concursului Creative Business Cup a fost posibilă datorită sprijinului Agenţiei de Stat pentru Proprietate Intelectuală, Business Training Language Center şi Universităţii Perspectiva.

Comentarii [ 2 ] Adaugă

  1. 30.07.2014 01:26:31 Ana
    Ninic concret si bun, numai bla-bla-bla-bla!
  2. 04.08.2014 06:55:21 Pavel
    Asta este un bun stimul pentru bisiness...

Adaugă comentariu

  • nume
  • email
  • mesaj
Multumim!
Comentariul dvs. va fi publicat după aprobarea administratorului.