Reportaje

28.02.2007 COMPANIA „EPAMEDIA” VA ÎNCEPE CONSTRUCŢIA STAŢIILOR DE AŞTEPTARE, PESTE O LUNĂ

28.02.2007 COMPANIA „EPAMEDIA” VA ÎNCEPE CONSTRUCŢIA STAŢIILOR DE AŞTEPTARE, PESTE O LUNĂ

Chişinău, 28 februarie. (INFOTAG). Peste o lună, compania „EPAMEDIA”, care a cîştigat tenderul anunţat de Primăria capitalei, va începe construcţia a 300 de staţii de aşteptare în Chişinău.

Miercuri, într-o conferinţă de presă la Agenţia INFOTAG, Tino Geruin, director executiv a filialei „EPAMEDIA” din Moldova, a spus că pentru construcţia staţiilor vor fi alocaţi peste 1 mln. euro. Staţiile vor fi de tip european, vor oferi cetăţenilor lumină, căldură, publicitate diversă. Staţii de aşteptare similare vor fi construite şi în suburbiile capitalei, în care ele fie că sînt inexistente, fie că au o stare deplorabilă. În conformitate cu contratului încheiat, „EPAMEDIA” are dreptul să instaleze 1,2 mii de panouri de tip city-light, de diferite mărimi.

„Noi vom pune accentul atît pe publicitatea autohtonă, cît şi pe cea externă. Dorim să oferim locuitorilor Moldovei reclamă la alte produse decît cele cu care ei s-au obişnuit. Negociem mai multe contracte cu companii din Europa, iar scurt timp vom da publicităţii tarifele noastre” , Tino Geruin.

El a declarat că compania nu urmăreşte monopolizarea pieţei de publicitate, precum i-a reproşat anterior Asociaţia agenţiilor de publicitate din Moldova, ci îşi doreşte concurenţi serioşi, pentru a dovedi că este cea mai bună.

Dr. Heinrch Schuster, director general „EPAMEDIA”, a spus că avocaţii săi l-au asigurat că tenderul organizat de Primăria Chişinău a fost perfect legal. „Dacă ar fi fost ceva în neregulă, cu siguranţă, noi nu am fi riscat să demarăm o asemenea afacere în Moldova. Or, ne-am angajat să investim peste 8 mln. euro, în 10 ani”, a spus Schuster.

El s-a arătat mulţumit de climatul investiţional din Moldova. „Mai mulţi businessmeni din Austria ne-au întrebat despre situaţia de aici, iar noi le-am povestit doar lucruri pozitive despre Moldova. Cu siguranţă, în curîrnd şi alte companii austriece vor fi disponibile să facă afaceri aici”, a afirmat Heinrch Schuster.

INFOTAG precizează: „EPAMEDIA” deţine 12 filiale în Europa (Austria, Bulgaria, Croaţia, Macedonia, Polonia, România, Serbia, Slovacia, Slovenia, Cehia şi Ungaria), iar în anul trecut a înregistrat o cifră de afaceri de 145,3 mln. euro. Compania are cele mai mari cote de piaţă în România – 60%, Macedonia – 56%, Cehia, Slovacia – 30%. „EPAMEDIA” a apărut în urma fuzionării mai multor companii austriece de publicitate outdoor şi este, acum, compania numărul unu în Austria pentru publicitate în spaţii deschise.

Adaugă comentariu

  • nume
  • email
  • mesaj
Multumim!
Comentariul dvs. va fi publicat după aprobarea administratorului.