Poster financiar

MAIB A DESCHIS PRIMA SUCURSALĂ CU O IDENTITATE DE BRAND REÎNNOITĂ, CARE PRETINDE A FI UN KNOW-HOW ÎN REGIUNE

19 octombrie, 2021
MAIB A DESCHIS PRIMA SUCURSALĂ CU O IDENTITATE DE BRAND REÎNNOITĂ, CARE PRETINDE A FI UN KNOW-HOW ÎN REGIUNE

Cea mai mare instituţie financiară din Republica Moldova - maib a deschis prima sucursală cu o identitate de brand reînnoită, care poate pretinde a fi un know-how nu doar în ţară, ci şi în regiune.

După cum a relatat corespondentul INFOTAG de la evenimentul de deschidere, conducerea maib a prezentat, luni, o sucursală reînnoită situată în sectorul Buiucani, vizavi de cinematograful Flacăra.

"Aceasta este prima noastră sucursală, care a fost reînnointă în urma adaptării brandului la noua strategie a băncii. Totul din ea, inclusiv designul, este realizat în aşa fel încât clientul să fie în centrul atenţiei angajaţilor băncii. Am schimbat managementul fluxului pentru a-l face convenabil şi confortabil pentru client. Acum, clienţii primesc aproape toate tipurile de servicii de la un singur angajat. Am schimbat designul în conformitate cu noua identitate vizuală, care a fost actualizată în data de 7 octombrie", a declarat Giorgi Shagidze, preşedinte al Comitetului de Conducere al maib.

Atmosfera confortabilă a sucursalei renovate confirmă încă o dată că clientul, ajungând aici, literalmente de la uşă, devine centrul atenţiei angajaţilor băncii.

"Am modernizat sucursala în baza experienţei mai multor subdiviziuni. Sucursala renovată nu are casieri tradiţionali. De asemenea, nu există bariere obişnuite între un client şi un angajat al băncii. Peste 80% din servicii pot fi obţinute aici prin intermediul deservirii automate cu asistenţa unui angajat al băncii", a declarat Aliona Stratan, prim-vicepreşedinte Comitetului de Conducere al maib.

La necesitate, clienţii pot fi deserviţi de angajaţi care sunt gata să ofere până la 90% din serviciile de care au nevoie în mod tradiţional clienţii.

"Clienţii vor putea beneficia de întreaga gamă de servicii de la un sigur angajat, ceea ce trebui să excludă formarea cozilor", a spus bancherul.

Pentru a obţine un împrumut sau pentru a rezolva subiecte financiare mai complexe, clientul este direcţionat într-o altă zonă, unde consultanţii calificaţi îi vor acorda tot suportul necesar. În apropiere există o zonă de aşteptare confortabilă.

"Clienţii se pot simţi confortabil aici. În sucursală se aude muzică uşoară, care îi permite clientului să se relaxeze. El înţelege că are parte de o atmosferă de încredere deplină. Aici este şi un miros special, este mirosul casei, este mirosul maib, întrucât ei sunt lângă noi în fiecare zi, sunt clienţii noştri, care sunt loiali băncii", a conchis Stratan.

Conducerea maib nu au dezvăluit jurnaliştilor toate avantajele şi inovaţiile de care se vor bucura clienţii sucursalei în viitor. Graţiei identităţii sale reînnoite, maib demonstrează că vrea să fie diferit în ceea ce priveşte calitatea serviciilor oferite, atitudinea faţă de clienţi, precum şi satisfacţia clienţilor.

 

Comentarii [ 6 ] adaugă comentariu

  1. 19.10.2021 05:45:21 Leila
    Parca este prea frumos si confortabil si acelas timp si foarte scump!
  2. 19.10.2021 05:48:00 Petrea
    Pentru 144 filiale maib trebue sa pregheteste minimum 100 000 000 de lei! Comfort si clientii noi - costa scump!
  3. 20.10.2021 12:26:52 Elena
    SUPER!!!
  4. 20.10.2021 12:30:45 Alexei
    Imi place, atmosfera deja ca si in Europa.
  5. 27.10.2021 02:15:51 Stella
    Tot este minunat! Mersi mult pentru noua atitudenea de clientii maib!
  6. 02.11.2021 05:58:03 Leonid
    Nu este clar, la fe care casa miros este diferit...

Se adaugă un comentariu

  • имя
  • email
  • mesaj
Vă mulțumim!
Comentariul a fost primit. Acesta va aparea pe site-ul după ce editorul îl aprobă.