Reportaje

01.11.2005 FIRMA «FIRSTLINE» A ÎNCEPUT PRODUCEREA MASIVĂ A ETICHETELOR TERMOCOMPRIMABILE ŞI A AMBALAJULUI FLEXIBIL ÎN MOLDOVA

01.11.2005 FIRMA «FIRSTLINE» A ÎNCEPUT PRODUCEREA MASIVĂ A ETICHETELOR TERMOCOMPRIMABILE ŞI A AMBALAJULUI FLEXIBIL ÎN MOLDOVA Chişinău, 1 noiembrie. (INFOTAG). „Firstline” SRL a anunţat marţi, în cadrul unei conferinţe de presă la agenţia INFOTAG, despre începutul producerii masive în Moldova a etichetelor termocomprimabile şi a ambalajului flexibil. Vitali Kiseliov, conducătorul companiei, a comunicat că producţia are la bază „aplicarea unei imprimări profunde pe diverse pelicule de polimer”. Potrivit spuselor sale, „datorită faptului că imprimarea profundă poate reproduce elemente complicate de design şi variaţii de culori, pot fi create tipuri de ambalaj unice”. ”Eticheta termocomprimabilă „îmbracă” complet sticla şi face produsul mai neobişnuit, îi conferă un aspect mai viu, deci, îl face mai dorit. Astfel, azi producătorii moldoveni au acces la un instrument eficient pentru a-şi promova produsele pe pieţe noi”, a subliniat Vitali Kiseliov. El a menţionat că „acest tip de etichete reprezintă o performanţă de ultimă oră în domeniul ambalării sucurilor, a băuturilor lactate şi celor cu conţinut slab de alcool”. „Etichetele s-au afirmat pe pieţele din Europa şi Rusia, şi acum cuceresc ţările CSI. Cererea de ambalaj flexibil în Moldova s-a format demult şi acum se acoperă din importuri” – a spus conducătorul „Firstline” SRL. „Firstline” a investit în noua tehnologie peste $1 mln. INFOTAG precizează: “Firstline” este principalul producător de capace termocomprimabile pentru băuturile alcoolice şi are o experienţă bogată de activitate cu pelicule de polimer. Principalul obiectiv al companiei este de a obţine ca „ambalajul european să fie accesibil pentru producătorii locali”.

Adaugă comentariu

  • nume
  • email
  • mesaj
Multumim!
Comentariul dvs. va fi publicat după aprobarea administratorului.