Social

POSTURILE DE TELEVIZIUNE ȘI RADIO REFLECTĂ ÎNTR-UN MOD NEUTRU CAMPANIA ELECTORALĂ

23 octombrie, 2020

Posturile de televiziune și radio din R. Moldova reflectă campania electorală pentru alegerile prezidențiale din 1 noiembrie într-un mod neutru.

Potrivit agenției INFOTAG, despre aceasta s-a comunicat, joi, în cadrul ședinței Consiliului Audiovizualului (CA), unde au fost prezentate datele monitorizării posturilor de televiziune și radio în perioada 2-15 octombrie.

Potrivit CA, toate posturile de televiziune și radio monitorizate: „Publika TV”, „Prime”, „Primul în Moldova”, „TVR Moldova”, „Canal 2”, „Canal 3”, „TV 8”, „NTV”, „Jurnal TV”, „PRO TV”, „BTV”, „RTR”, „Televiziunea Centrală” și postul de radio „Radio Moldova” au prezentat campania electorală și candidații înscriși în cursa prezidențială într-o manieră, în general, neutră.

În același timp, rezultatele monitorizării au arătat că posturile de televiziune „Publika TV”, „Prime” și „Televiziunea Centrală” au prezentat-o într-un context pozitiv pe candidata desemnată de Partidul „ȘOR”, Violeta Ivanov, iar „Primul în Moldova” și „NTV” pe candidatul independent Igor Dodon.

Președintele Consiliului Audiovizualului, Dragoș Vicol, a menționat că „este impresionat de echidistanța cu care în general posturile TV și radio au reflectat în această perioadă campania electorală, precum și candidații înscriși în cursa prezidențială, comparativ cu campaniile electorale anterioare”.

adaugă comentariu

adaugă comentariu

  • nume
  • email
  • mesaj
Multumim!
Comentariul dvs. va fi publicat după aprobarea administratorului.